Obchodní podmínky

Podmínky dodání

Dodání zásilek provádí Česká pošta.

Zásilka s objednaným zbožím bude dodána na Vámi uvedenou adresu "balíkem do ruky" nebo

možností platby předem na níže uvedený účet číslo 156277663/0300 nebo při převzetí v místě

firmy.

Poštou zasíláme balíky do maximální váhy 30 kg. Těžší balíky je možné si osobně vyzvednout v

sídle firmy v pracovní době.

Zásilky odesíláme pondělí až středa nejpozději do 7 dnů od objednání.

Pokud zvolíte způsob dopravy "Osobní odběr", objednaný sortiment si musíte vyzvednout v sídle

firmy v pracovní době do 7 dní od potvrzení objednávky

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e­mailové zprávy nebo sms zprávy.

Balkónové květiny a zeleninovou sadbu (křehký materiál) běžně nezasíláme poštou z důvodu

rizika poškození během přepravy. Rostliny je možné zaslat pouze po domluvě.

Reklamace

Při jakýchkoli problémech se zaslanými rostlinami, postupujte, prosím, v souladu s reklamačním

řádem.

Za škody způsobené vlivem počasí nebo neodborným zacházením neručíme.

Pro vyřízení reklamace je nezbytné vrátit zboží na naší adresu

Reklamační řád

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží zakoupeného v

internetovém obchodě firmy Zahradnictví V Ráji.

 

Vážený zákazníku!

Před odesláním jsou rostliny kontrolovány našimi zahradníky. Veškeré okrasné dřeviny jsou

baleny s velkou pečlivostí. Zásilka živých rostlin je Vám zaslána nejrychlejším možným

způsobem. Tak Vám rostliny dojdou co nejčerstvější.

 

Ihned po obdržení zásilky by rostliny měly být vyjmuty z balíku.

Odběratel je povinen si při převzetí zásilku zkontrolovat. V případě porušení obalu zásilky je nutné

sepsat s pracovníkem České pošty škodní protokol, na jehož základě bude řešena případná

reklamace. Pokud zásilka vykazuje zjevné vady, např. poškozený přebal zásilky, je odběratel

oprávněn takové zboží nepřevzít a s pracovníkem České pošty sepsat protokol o nepřevzetí a

následně o této skutečnosti informovat dodavatele. V případě nemožnosti kontroly obsahu zásilky

za asistence řidiče je nutná okamžitá kontrola obsahu zásilky ihned po převzetí. V případě objevení

vady na zboží, která vznikla při přepravě, je povinností zákazníka nás kontaktovat neprodleně. V

opačném případě se zákazník vystavuje nebezpečí, že nebude jeho reklamace uznána.

 

Zakoupené zboží je možné v souladu se zákonem bez uvedení důvodů vrátit do 14 dní od převzetí

zboží. Rozhodnete­li se pro vrácení zboží v této lhůtě, je nutné postupovat dle níže uvedených

podmínek. Při jejich splnění máte nárok získat zpět pouze hodnotu zboží a to ve výši v době

nákupu, bez poplatků za dopravné a balné.

 

Při vrácení zboží Vám bude příslušná částka vrácena poštovní poukázkou na adresu spotřebitele,

případně převodem na Váš účet. Žádáme Vás, abyste své zboží neposílali zpět bez předchozího

oznámení prodejci e­mailem, případně telefonicky. Zboží neposílejte zpět na dobírku, takové zboží

námi nebude převzato.

 

Zboží při vrácení musí být kompletní, ve stavu v jakém jste jej převzali. To znamená, včetně

příslušenství a veškeré dokumentace, nesmí chybět žádná jeho část, nesmí být jakýmkoli

způsobem poškozeno, znečištěno, potrháno, či jinak deformováno.

K uplatnění nároku na vrácení zboží je kupující povinen předložit příslušný doklad, tj. dodací list

nebo fakturu.

 

Kupující může uplatnit reklamaci pouze u firmy, kde zboží zakoupil.

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek není možné odstoupení od kupní

smlouvy akceptovat. Zboží, u kterého nebude vrácení možno akceptovat bude zasláno zpět

odesílajícímu na jeho náklady.